Alverde Avon

#4 Empties - Potrošeni proizvodi

February 26, 2018Jelena Matovic

Prošlo je mnogo vremena ne samo od poslednjeg posta, već i od empties posta. Dosta proizvoda je novo, niste ih ranije viđali kod mene, a par njih su ponovljena kupovina. Čitajte kratke utiske u nastavku! :)


Nega lica


Balea Sanfte Waschcreme - koristila sam za jutarnje umivanje. U pitanju je blag gel ili ti, krema, za umivanje. Nije masna, niti teška, kremasta je i kao da pomalo hidrira kožu. Ne preporučujem je za skidanje šminke, nisam je ni za tu upotrebu kupila, za ujutru je super.
Cena: oko 200 dinara.
Ocena: 5/5

Alverde Aqua Waschgel - ovaj gel koristim iznova i iznova i zamenio je moj, do tada, omiljeni, Bioten gel, koji je nakon nekog vremena počeo da mi čini kožu dehidriranom. Možda i nije do gela, već do toga da je koži bila potrebna promena, tako da ga je ovaj Alverde gel sjajno zamenio. Koristim ga uveče u kombinaciji sa Ebelin silikonsim jastučićem za skidanje šminke o kome sam vam pisala ovde (klik, klik). Miris me podseća na alge, more, možda nije svačiji cup of tea, ali meni ne smeta. Ne isušuje kožu, lepo skida šmiku i definitivno vam ga preporučujem.
Cena: oko 380 dinara.
Ocena: 5/5

Avon Planet Spa Amazonian Treasures Hydrating face mask - ova maska ima divan, opet, DIVAN miris, ali to je sve. Nikakvu hidrataciju mi nije pružila i ne preporučujem vam je.
Cena: oko 400 dinara u zavisnosti od kataloga.
Ocena: 1/5

Avon Planet Spa Perfectly Purifying Face scrub - za razliku od prethodne maske iz iste Avon linije ovaj piling jako volim i kupila bih ga opet. O njemu sam vam detaljno pisala ovde (klik, klik).
Cena: oko 400 dinara u zavisnosti od kataloga.
Ocena: 4/5

Avon Naturals Hydrating Aloe & Cotton Face spritz - ovaj sprej je bio na nekoj akciji i čini mi se da sam ga kupila za 99 dinara, čisto eto, da probam. Prijatno miriše i osvežava lice, ali jako blago hidrira. Takođe, raspršivač mu nije najsjajniji.
Cena: oko 200 dinara u zavisnosti od kataloga.
Ocena: 2/5

Balea Aqua Feuchtigkeits Serum - ovaj serum sam kupila jer je naširoko hvaljen među, kako našim, tako i inostranim blogerkama. Opravdao je sva očekivanja i jako mi odgovara. Koristim ga preko dana, pre ulja i dnevne kreme. Za večernju upotrebu mi ipak treba nešto jače, ali nastaviću da ga kupujem.
Cena: oko 450 dinara.
Ocena: 5/5

Nega tela


Dove Beauty Bath Indulging Cream - obožavam Dove gelove za tuširanje kako zbog mirisa, tako i zbog toga što su jako kremasti i ne isušuju kožu. Ništa nije drugačije ni sa ovim.
Cena: oko 400 dinara u zavisnosti od prodajnog mesta
Ocena: 5/5

Alverde Naturkosmetik Dusch-Sorbet - nisam ranije koristila Alverde gelove za tuširanje, tako da me je ovaj jako zainteresovao. Miriše na pomorandžu jako blago i prelepo. Veoma je kremast i ne peni pod vodom. Nije mi se baš svideo, nekako nisam imala osećaj da išta radi, da čisti kožu.
Cena: oko 300 dinara
Ocena: 2/5

Byphasse Weekend Lait De Douche Caresse Body shower cream vanille - ovaj maleni tester mi se jako svideo, a i praktičan je za put. Kremast je, miriše nenormalno dobro i definitivno ću ga potražiti u full size pakovanju.
Ocena: 5/5

Nega ruku

Avon Care Argan Oil Hand Cream - ove kremice iz Avon Care linije su stalno na nekoj akciji i veoma su povoljne, tako mi je i ova zapala pod ruku (pun not inteded :D). Dosta je retka, miris mi se nije svideo i nega koju pruža meni nije dovoljno intezivna.
Cena: oko 150 dinara u zavisnosti od kataloga
Ocena: 2/5

Fitogal hand cream with glycerin & chamomille extract - omiljena krema za ruke kojoj se iznova i iznova vraćam. Pored ovog, postoji i manje pakovanje koje savršeno staje i u manje torbe. O njoj, ali i još jednog Fitogal kremi sam vam detaljno pisala ovde (klik, klik).
Cena: oko 120 dinara u zavisnosti od prodajnog mesta
Ocena: 5/5

Kosa


Batiste Dry shampoo Original - rešila sam da i ja probam čuvene Batiste šampone za suvo pranje i išla sam na sigurno, pa nisam birala neke druge mirise, već klasični Original. Svideo mi se efekat koji daje, definitivno "radi" i što se toga tiče, kupila bih ga opet. Ono što mi je jako smetalo je miris i oblak talka koji ostaje u vazduhu kada ga koristite. Desilo mi se par puta da ga udahnem i verujte mi, nije bilo sjajno. Ako ste osetljivi što se toga tiče kao i ja, uzmite ovo u obzir.
Cena: oko 400 dinara u zavisnosti od prodajnog mesta
Ocena: 4/5

Ostalo

Velnea strip kit trakice za depilaciju, 25 komada - kupila sam ove klasične trakice, bez voska, kada sam počela da koristim šećernu pastu za depilaciju. Povoljene su, črste, ne kidaju se i kupujem ih iznova i iznova. O šećernoj pasti, kako je pravim i koristim, vam uskoro pišem.
Cena: oko 200 dinara
Ocena: 5/5

Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Antiperspirant - omiljeni dezodorans kako u spreju, tako i stiku. Sveže, čisto, savršeno.
Cena: oko 350 dinara u zavisnosti od prodajnog mesta
Ocena: 5/5

Avon Sensuelle parfume - pored Avon Luck parfema, omiljeni. Puderast je, ženstven i uvek privlači pažnju.
Cena: oko 1900 dinara u zavisnosti od kataloga
Ocena: 5/5

Dekorativa


Rimmel Lasting Finish 25h with comfort serum - sjajan puder drogerijskog ranga sa gotovo full prekrivnom moći. O njemu sam vam detaljno pisala ovde (klik, klik).
Cena: oko 1000 dinara (u zavisnosti od prodajnog mesta)
Ocena: 5/5

Catrice Cosmetics Liquid Camouflage high coverage concealer - omiljeni tečni korektor. Prekriva sve i povoljan je. Ono što mu jedino zameram je izbor nijansi (samo 3) i to što oksidira, tako da uvek birajte jednu nijasnu svetliji ili kao ja, kupite dve nijanse, pa mešajte.
Cena: oko 450 dinara
Ocena: 5/5

Essence 2 u 1 base and top coat - ovaj proizvod sam kupila zbog praktičnosti. Služi kao baza i topcoat. Lak za nokte sa ovim proizvodom traje i do 10 dana. Bez mrdanja. Ono što mi se ne sviđa jeste to što kada potrošite više od pola, počne da se zgušnjava. To se dešava skoro sa svakim lakom za nokte, tako da možda i nije toliko strašno, ali je nešto što sam želela da vam napomenem. 7
Cena: oko 250 dinara
Ocena: 4/5

Essence All About Matt fixing compact powder - sjajan kamenii puder koji vas drži mat, MAT. Beo je u ambalaži, ali je rranslucentan, stopi se sa kožom, tako da odgovara preko bilo kog tečnog pudera ukoliko ne preterate baš sa korišćenjem.
Cena: oko 450 dinara
Ocena: 5/5

Jeste li isprobali neke od ovih proizvoda? Delimo li utiske? Pišite mi!



You Might Also Like

1 коментара

  1. Super proizvodi,svidja mi se tvoj nacin opisivanja proizvoda :) Zapratila sam te,nadam se da ces uzvratiti :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Contact Me