Max Factor Ruževi sjajevi olovke za usne

Max Factor Velvet Matte Lipstick - 30 Desire

December 29, 2017Jelena Matovic

Ni sama nisam očekivala da ću vam pisati o samo jednom karminu, ali pošto sam već odlučila da pišem mora postojati neki poseban razlog za to, zar ne? Čitajte u nastavku. 

Max Factor je jedna od onih brendova koji su oduvek tu i imaju neke proizvode koji su legendarni. Karmine iz njihovog asortimana, doduše, nisam nikada isprobala. Ovaj me je jako privukao jer sam shvatila da sam ostala bez crvenog karmina, a obožavam da ga nosim jer je klasika (naročito u ovom periodu godine).

Naznačeno je da ima velvet mat finiš što mi se posebno svidelo jer nikako ne volim jako isušujuće formule karmina koji naglašavaju nepravilnosti na usnama. 
Ukupno je dostupno 7 nijansi. 
Naziv nijanse Desire ga savršeno opisuje. Sadrži mrvicu više narandžastog tona tako da je veoma upadljiv. Sadrži 3,5 grama proizvoda.





Swatch:


A kako izgleda na meni?


Formula mu je veoma kremasta, jako je pigmentovan i lepo se nanosi. Ne razliva se oko usana i poprilično je postojan. Kao što sam rekla, naznačeno je da ima velvet mat finiš, mada mi ne deluje tako. Dosta je sjajniji nego što sam očekivala. Ne smeta mi, ali opet, nije to finiš koji je naznačen. Samim tim, ovo nije jedan od onih mat karmina koji se ne preslikava na obod čaše kada pijete nešto. 
Pošto je tako kremast, zaista ga ne osećate na usnama, lagan je i hidrantan. 

Cena: oko 750 dinara u zavisnosti od prodajnog mesta, ocena: 3/5.
Ambalaža: 5/5.
Dejstvo: 4/5
Konačna ocena: 4/5.

Koja je vaša klasična crvena nijansa? Pišite mi! :) 


You Might Also Like

2 коментара

  1. Karmin izgleda prelepo, ali mislim da mi ne bi odgovarao zbog jakog narandžastog podtona. :)


    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, divan je, ali eto, ne odgovara svima. Hvala na čitanju! :)

      Delete

Contact Me