Balea Šamponi

Balea šampon za dubinsko pranje kose

May 17, 2016Jelena Matovic

O ovom šamponu je dosta pisano, ali sam ipak želela da mu dam mesto na blogu jer je moj apsolutno omiljeni šampon, što ste mogli videti i u giveawayu (klik, klik), i verovatno će biti u favoritima dok god se proizvodi. Zašto? Pročitajte u nastavku.

Proizvod je smešten u tubu od mekane plastike, sa poklopcem od čvrste plastike. Volim ovakav tip ambalaže, iskoristim poslednju kap proizvoda. Ono što pomalo smeta je što ne možete zapravo videti koliko vam je proizvoda ostalo već morate da "vagate".
Količina proizvoda koju dobijate je 250 mililitara.

Sastav: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Glycerin, Coco-Glucoside, Panthenol, Betaine, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Zinc Sulfate, Menthol, Hydropropyl Guar Hydropropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Laureth-2, Disodium EDTA, Sodium Chloride, Parfum, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol.


Otvor tube je super veličine i doziranje proizvoda je precizno, tako da nema slučajnog rasipanja. Proizvod je srednje gustine ka retkoj, skroz providan i miriše na mentu, jako osvežavajuće.


Šta kaže proizvođač?

Uklanja ostatak proizvoda za styling kose, deluje dubinski protiv naslaga. Bez silikona. Negujuća formula sadrži fito keratin i mentol. Za sve tipove kose. Neguje i efikano čisti kosu i kožu glave. Pruža kosi sjaj. Uklanja naslage kamenca sa kose. Osvežava i vitalizuje kosu i kožu glave. Negujuća formula sa pantenolom hidrira kosu. Anti statik formula sprečava naelektrisanje kose. 
Upotreba: nežno umasirati u mokru kosu, kratko ostaviti da deluje i isprati mlakom vodom. Dermatološki ispitano,

Moj utisak:

Kako sam već napisala, miris je jako osvežavajuć, na mentu i to se odmah oseti po otvaranju tube. Pretpostavljam da se isto to odražava i na činjenicu da šampon blago hladi teme dok ga nanosite. Kako je proizvođač naveo, potrebno je ostaviti proizvod da odstoji na kosi, a zatim ga isprati. Meni ovakav postupak jako prija, baš zbog hlađenja i mislim da proizvod tako najbolje radi. Našamponiram kosu jednom i ostavim da odstoji oko 5 minuta, isperem, našamponiram drugi put, isperem. Odmah nakon ispiranja pod prstima ćete osetiti da je kosa čista. Kao da škripuće, ali ne onako "previše čisto", kao što su radili neki grublji šamponi koji mi nisu prijali. Nakon sušenja, kosa je jako čista, a nimalo isušena, već glatka. Ono što je veliki plus ovom šamponu je to da produžava period između pranja, tako da kosu perem trećeg dana. 
Napomena: ovaj šampon nije namenjen svakodnevnom ili čestom pranju kose, već onda kada osetite da je vašoj kosi potrebno dubinsko pranje. Ja ga koristim jednom nedeljno ili jednom u dve nedelje. 

Zaključak: Savršen šampon koji ću sigurno, iz svih navedenih razloga, nastaviti da kupujem.

Cena: oko 250 dinara.

Ocena: 5/5

Da li ste isprobali ovaj šampon i da li ga volite koliko i ja? Ako ne, da li biste mi preporučili neki koji se vama posebno sviđa?

You Might Also Like

2 коментара

  1. Mislim da ću ga uzeti samo zbog hladjenja! Leto stiže, moram da se pripremim :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah! :D Onda mislim da ćeš biti zadovoljna. :)

      Delete

Contact Me